Αποστολές & Πληρωμές | Ράφια DEXION - rafodex.gr

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ :

Διαθέτουμε τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής με σκοπό την διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των υποψήφιων πελατών μας, που επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα από το κατάστημά μας:

1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας.

Μπορείτε να μας καταθέσετε το αντίτιμο των αγορών σας σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρείας μας και να μας αποστείλετε με email το καταθετήριο της τράπεζας. Στο καταθετήριο, κρίνεται απαραίτητο να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:

Alpha Bank : 

Eurobank :

 

2. Με μετρητά για παραλαβή από το κατάστημά μας στις προκαθορισμένες ημέρες.

 

Για την έναρξη της περαγγελίας απαιτείται προκαταβολή 30% επί του συνόλου της παραγγελίας. Σε όποιους από τους παραπάνω τραπεζικούς λογαριασμούς.

 

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

τηλέφωνο επικοινωνίας: 210- 4173773

 

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ :

  1. Παραλαβή απ΄ευθείας από το κατάστημά μας κατόπιν συνεννόησής μας για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  2. Αποστολή των προϊόντων μέσω εταιρείας Courier ( Acs, Γενική Ταχυδρομική, Ταχυδέμα, Ελτα Courier), ή πρακτορείου της επιλογής σας (για την επαρχία). Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η εταιρεία Rafodex αναλαμβάνει να αποστείλει τα προϊόντα εντός 3 εργάσιμων ημερών από την αποπληρωμή της παραγγελίας (κατάθεση αντιτίμου σε τραπεζικό λογαριασμό). Σε περίπτωση αποστολής των προϊόντων από πρακτορείο μεταφορών η εταιρεία Rafodex αναλαμβάνει τη δωρεάν μεταφορά τους μέχρι το πρακτορείο της επιλογή σας εντός της Αττικής.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ :

Η εταιρεία Rafodex εγγυάται για την άριστη κατάσταση των προϊόντων που παραλαμβάνετε από εμάς.

Εάν ωστόσο θελήσετε να επιστρέψετε κάποια από τα προϊόντα που παραλάβατε, η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή τους. Τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί (π.χ γδαρσίματα, χτυπήματα). 

Από τη στιγμή που θα θελήσετε να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να μας αποστείλετε με e-mail την ποσότητα των προϊόντων καθώς και το λόγο επιοστροφής τους, και αφού λάβετε απαντητικό e-mail από εμάς τότε να προβείτε στην αποστολή τους.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται, μπορείτε να αγοράσετε άλλα προϊόντα ίσης αξίας.